Bewapen jouself

Terwyl ek by my rekenaar sit en probeer dink aan iets inspirerend om te skryf, het my gedagtes weggedeins.

Sperdatums het gekom (en gegaan), en tog kon ek nie hoor wat dit was wat God deur my wou sê nie. Die afgelope paar weke was besaai met gesinstryd, persoonlike siekte en lewensverpligtinge. Eenvoudig gestel, ek was moeg.

Ek het besluit om ‘n entjie te gaan stap en tyd in die teenwoordigheid van die Here te spandeer. Terwyl ek bid het ‘n storm bo my kop gewoed. Ek kon sien hoe dit ontwikkel met elke tree wat ek geneem het. Die voël het gevlieg in die rigting waar dit opgeklaar het. Dit was op daardie oomblik wat ek besef het dat daar ‘n geestelike storm in my eie lewe ontwikkel het sonder dat ek dit besef het.

Soms wonder ek hoeveel ons, as Christene, die geestelike stryd wat daagliks in ons midde woed herken. Ons verstaan ​​dat daar goed en kwaad is, maar ek dink dat ons soms ontken dat ons ‘n vyand het wat teen ons oorlog voer. In my geval het ek besef dat ek ‘n moeilike tyd deurgemaak het en dat dit my houding en my skryfwerk beïnvloed het. Tog, omdat ek geweier het om die geestelike aspek van die geveg te herken, het ek dit nie geestelik beveg nie, totdat ek afgemat was.

Wanneer ons die geestelike stryd ontken, maak ons ​​onsself kwesbaar vir die vyand. Om ons koppe in die sand te begrawe, lyk makliker as om die werklikheid in die gesig te staar. Maar die waarheid is dat God vir ons voorsiening maak vir wat ook al na ons kant toe kom.

Paulus waarsku die vroeë kerk teen die liste van die duiwel in Efesiërs 6. Hy vertel vir hulle dat ons nie teen vlees en bloed oorlog voer nie, maar eerder teen geestelike magte. Omdat ons in so ‘n geveg betrokke is, word ons aangemoedig om vas te staan. God bied selfs vir ons die middele om teen die duiwel se liste staande te bly.

Terwyl ek Efesiërs 6 lees, sien ek hoe God se wapenrusting my toegerus het om tydens my stryd vas te staan. Tog het ek ook besef dat dit elke stuk moes neem: waarheid, geregtigheid, die evangelie van vrede, geloof, verlossing en die Woord van God. Dit werk alles saam, en dit is my verantwoordelikheid as gelowige om die volle wapenrusting van God op te neem.

Wat sou gebeur as ‘n soldaat gereed maak vir die stryd, maar net 50% van sy uitgereikte uniform aantrek? Ons sou dink dat hy ‘n dwase besluit neem, asof hy vra om deur die vyand verslaan te word. Net so sal ek dwaas wees om ‘n dag te begin sonder om met God se Waarheid deurdrenk te wees. Maar daar is baie dae wat ek nie vir die geveg gepantser is soos ek behoort te wees nie – tog bedek God my steeds in sy genade.

Terwyl my geveg voort woed, word ek aangemoedig om aan te hou veg – in die wete dat ek ‘n goeie stryd stry en dat God my toegerus het om vas te staan. Dit is my verantwoordelikheid om die vyand te herken en om die hulpbronne wat God aan my gegee het, te benut.